2014/11/24


Amikor gondolkoztam rajta, hogy idén milyen legyen az adventi koszorúnk, megláttam az interneten egy kötött sállal bevont, apró szarvassal díszített darabot, és azonnal megtetszett ez a stílus. 


Keresgéltem hobbyboltokban méterben kapható kötöttárut, de olyat nem találtam, amilyenre én gondoltam, ahol meg volt (és meg kell hagyni, az nagyon tetszett) ott horror árakon adták volna.... Úgyhogy szétnéztünk a sálak között, és végül a húgom találta ezt, amit ő nem használt, erre a célra viszont nagyon is alkalmas volt.


Egy egyszerű hungarocell koszorút fogtam, a sálat körétekertem, és pár öltéssel összevarrtam az alján. A kilógó végét elrendezgettem, és letűztem pár gombostűvel. Mindenképp különböző méretű gyertyákat akartam, a kedvenc piros kockás szalaggal körbetekerve, de most úgy döntöttem, hogy inkább berakom őket középre, és nem rá a koszorúra.


Végül pedig ezt a két aranyos kötött ruhás figurát is ráraktam, hadd figyeljék majd az égő gyertyákat :)



Remélem tudtam nektek ötletet adni a koszorú készítéshez! :)

Sok sikert hozzá mindenkinek! 

Szép hetet:
Hanga



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése