2014/11/17


Tudom, már mindenhol karácsonyi dekorációs ötleteket lehet látni, de remélem nem haragszotok meg, ha én még kicsit leragadok az ősznél. :) (Jövő héten már adventi ötlettel jövök, úgyhogy készüljetek ;))



Hozzávalók a mécsestartóhoz:

- mű falevelek 
- befőttesüveg
- ragasztó (én faragasztót használtam, de jó a decoupage vagy a tapétaragasztó is)
- ecset




Első lépésként szabaduljunk meg a műlevelek műanyag szárától (attól függ milyen leveleitek vannak, nekem volt egy műanyag "erezetem", de ezt egyszerűen le tudtam húzni a textil levélről, és így sokkal könnyebben tudtam ragasztani)

Ezután annyi dolgunk van, hogy a leveleket egyenként beragasztózzuk és felrakosgatjuk a befőttesüvegre őket. 

Én a végén kívülről is bekentem az egészet ragasztóval, így kapott egy fényes réteget, illetve egy kenderzsinórral körbetekertem az üveg tetejét.
Ha ezzel is kész vagytok, már csak a mécsest kell beletenni, és gyönyörködhettek a végeredményben. :)

Sötétben a legjobb:





Szerintem nagyon jó hangulatvilágításnak egy hideg estére! :)

Sok sikert az elkészítéséhez, és szép hetet mindenkinek! :)

Hanga



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése