2014/12/01



Mivel Bernátnál kevés ember szereti jobban a karácsonyt, és az elmúlt három évben mindig készítettem neki valamilyen adventi naptárat, idén sem maradhatott el a dolog. (Persze ő titokban már felkészült rá, hogy mondja majd el, hogy mennyire megérti, hogy nem volt rá időm, de így talán kicsit még jobban örült neki, amikor beállítottam ezzel hozzá :D)



Megmondom őszintén, először egy DIY bejegyzést akartam készíteni ebből naptárból, de egyrészt az, hogy mi van a csomagokban, még titok, másrészt marha nehéz volt kivágni a szarvast. Egyébként egy 3 mm vastag kartonból készült, amit ollóval nem is tudtam vágni, csak szikével, de azzal is nagyon nehezen.... de megérte :D 



A festéshez fehér akrilspray-t használtam, így nagyon szép egyenletes lett a felülete. A titkos csomagokat pedig egyenként háztartási csomagolópapírba csomagoltam, és fehér tollal ráírtam a számokat, majd kenderzsineggel átkötöttem őket. 

Erdetileg az összes a szarvas hátán lógott volna, aztán rájöttem, hogy a nagyobbak tuti nem férnek rá, de végül elég sok csak köré lett pakolva, viszont szerintem így is jól mutat. :)



Az az igazság, hogy szerintem ez a legjobb adventi naptár, amit eddig csináltam, és nagyon elégedett vagyok a végeredménnyel! :D És a legjobb, hogy Bernátnak is nagyon tetszik, és lesz mivel várnia a karácsonyt! :)

Nagyon szép december első napját, és adventet kívánok mindenkinek!

Hanga





Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése