2015/11/30

ŐSZ

Így november utolsó napján megosztanék veletek egy pár képet az őszről. Bár tudom, az első adventi gyertya meggyújtásával már hivatalosan is készülhetünk a karácsonyra, amit én is nagyon nagyon várok, de mivel egész ősszel nem jelentkeztem, de azért összegyűlt egy-két alkotás, úgy gondoltam, hogy egy bejegyzésbe összegyűjtöm nektek ezeket. :)

Ami talán a legmeghatározóbb volt az elmúlt évszakban az az, hogy megvolt életem első könyvbemutatója. A volt gimnáziumom szervezte, és bár én is éreztem, hogy még kezdő vagyok abban, hogy ennyire sok ember előtt beszéljek, nagyon nagyon élveztem! :)


Volt egy minikiállítás is a képekből, nekem nagyon tetszett :D.
A többi ott készült képet meg tudjátok nézni itt

Ezen kívül hoztam még néhány képet nektek, amit most ősszel készítettem.


Ezt a kis sketchbookomba alkottam, ahol még rengeteg hasonló található, de ez volt talán a legőszibb az összes közül (meg ezt fotóztam be még anno :D)



Ezt a kettőt is idén festettem, és fura, mert nem lett több időm semmivel, mint az előző féléveimben, de most úgy döntöttem, hogy márpedig az egyetem nem fog ki rajtam, én akkor is fogok festeni, ha semmi időm nincs... Mert hát igazából arra van időm, amire akarom, hogy legyen, és ez lehet, hogy közhely, de attól még igaz :D. És igaz, hogy nem festettem hirtelen 30 képet két hónap alatt, mert nyilván nekem is vannak korlátaim, de nagyon örülök, hogy kettőt mégis sikerült. (Az eddigi félévek arányához képest ez is nagyon jó).


Voltam kávézó ablakot dekorálni is, a Török Pál utcai ADNA Cafeban, amit egyébként csak ajánlani tudok, nagyon hangulatos, és nagyon finom dolgokat lehet kapni!


Mostanában az instagramon aktívabb vagyok, mint bármelyik másik online felületen, szóval ha látni akarjátok a képeimet, itt meg tudjátok nézni őket (illetve aki akar, követhet is ;))



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése