2015/09/06


Most több dolgot is hoztam nektek megmutatni, amit az elmúlt hónapban készítettem (illetve kicsit csaltam, mert van köztük olyan, ami szeptember másodikán lett kész :D).

Kezdem egy takaróval, amit egy még meg nem született babának készítettem. A szülei nagyon jó barátaim, és amint megtudtam, hogy a kicsi úton van, rögtön tudtam, hogy egy takarót mindenképpen varrni fogok neki, aztán jött az ötlet, hogy legyen báránykás... és végül ilyen lett:


A bárányok egyébként egy nagyon nagyon puha anyagból készültek, és a takaró másik oldalát is ebből az anyagból varrtam.


Az elmúlt héten falat is festettem egy fiatal házaspár nappalijába. A madarak természetesen őket jelképezik. :):)


Ezt a kis vászonképet meg magamnak csináltam a koliszobám falára, hogy kicsit feldobjam vele. Most nagyon odavagyok az arany színért, úgyhogy muszáj volt vásznon is kipróbálnom az arany akril spraymet. :D


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése