2014/11/04




Ezeket a poháralátéteke anyukám szülinapjára készítettük a húgommal és az öcsémmel. Szerintem nagyon jó kis őszi dekoráció lett, és ezt ti is könnyen elkészíthetitek otthon.


Ami kelleni fog hozzá:

- parafalap (ezt barkácsboltokban tudjátok beszerezni, nekem az apukám vette :) de akár kis poháralátétekből is meg lehet csinálni, csak akkor szerintem jóval kisebbek lesznek)
- leveles képek
- olló
- filctoll / ceruza


Az elkészítéshez először az interneten kerestem különböző alakú leveleket, ezeket pedig kinyomtattam a megfelelő méretben. Majd körbevágtam őket, így ezek lettek a sablonjaim. Ezután körberajzoltam őket a parafára (ezt filccel csináltam, mert az látszott leginkább rajta).
Utána pedig már csak ki kellett vágni őket. :)




Anya is nagyon örült neki, úgyhogy már bátran ajánlom ajándékötletnek is! :)

Szép napot mindenkinek!


Hanga



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése