2014/10/27




Ezt az ötletet egyszer egy képen láttam, és már akkor eldöntöttem, hogy őszre elkészítem. Egy darabig gyűjtögettem hozzá a leveleket, a hétvégén pedig megcsináltam.


Az elkészítése nagyon egyszerű, szerintem bárki meg tudja csinálni



Hozzávalók:
- őszi falevelek minél több színben
- laminálógép (jó tudom, ez nem egy olyan dolog, ami minden háztartásban fellelhető, én is csak kölcsönkértem egyet)
- tű
- damil


Azon kívül, hogy leveleket gyűjtögetünk, és lepréseljük őket, annyi dolgunk lesz, hogy a laminálófóliába elrendezgetve betesszük a laminálógépbe őket. Amikor kész van egy lap, a leveleket egyesével körbevágjuk, majd egy ponton átszúrjuk tűvel a műanyagot. (Én a száruknál szúrtam át őket, de fordítva is fel lehet őket lógatni).



Miután megvannak a lyukak, damilt fűzűnk bele, és minden levélnél megcsomózzuk, hogy ne mozduljon el. Érdemes megnézni, mekkora az ablak (ha oda akarjuk fellógatni) és annál egy kicsit nagyobb damilt vágni, így el tudjuk rendezni úgy a leveleket, hogy tényleg akkora legyen a füzérünk, aminek jó a mérete.


Így néznek ki az ablakban :) Szerintem nagyon hangulatos! :)


Azt még nem tudom, hogy a levelek színei mennyire lesznek időt állóak, viszont az nagyon tetszik, hogy jópár levélnél annyira szépen kihozta az erezetet a műanyag! 



Ja és az is nagyon király, hogy ha most ezt elkészítitek, az egyszerű száraz levelekkel ellentétben jövőre is tudjátok majd használni! :)



Jó munkát hozzá, és szép hetet mindenkinek!

Hanga :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése