2014/12/31


Tudom, tudom, már csak pár óra, és itt van 2015, én meg karácsonyról írok... Viszont van egy pár dolog, amit meg akartam mutatni nektek, remélem tetszeni fog :)


A nálunk már hagyománnyá vált mézeskalácsház 2014-es verziója



Gyertyák ajándékba (a tesóimmal öntöttük őket régi gyertyamaradványokból)



Bernát szülinapi ajándéka :) A mintát egyébként interneten találtam hozzá.


Karácsonyfadísz Ábelnek steampunk stílusban :)


Jeges-gyöngyös karácsonyfadísz Borinak :)


Karácsonyfadísz Matyinak kottapapírból :)


Téli ablakdísz temperával (a háttérben igazi hóval :D)


Apa és Anya ajándéka :)


Szóval nekem így teltek az ünnepek (és még így is volt olyan kézzel készített ajándék, amit nem tudtam lefényképezni)

Remélem tetszett nektek is! :)
Nagyon nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek!

Hanga

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése