2014/10/06




Vicces, mert már régóta tervezem, hogy így fogom feldíszíteni a virágcserpeimet, de sehogy nem jutottam el odáig, hogy meg is valósítsam. Múltkor viszont, amikor hazamentem, láttam, hogy a húgom már megtette helyettem az újonnan kiültetett aloe veráinak a cserepeivel. (Igen, ezért van ennyi aloe vera a képen...mellesleg szerintem a házban már lassan minden második növény aloe vera lesz ...:D) Na szóval ezen felbuzdulva gyorsan én is csináltam kettőt. A fenti képen a jobb oldaliakat csinálta Bori, a bal oldaliakat pedig én. 


Egyébként is nagyon szeretem ezeket a terrakotta színű cserepeket, és szerintem sokszor jobban néznek ki,mint a náluk jóval drágább, díszes kaspók. Ezzel a csipkével feldobva meg különösen jól mutatnak.


Az elkészítésük is nagyon egyszerű, hiszen csak egy darab csipke, a kaspó és ragasztó kell hozzá. Bori a nálunk rendszeresen decoupage ragasztó helyett használt faragasztóval rögzítette a csipkét, én pedig ragasztópisztollyal. (A faragasztót egyébként ajánlom figyelmekbe, tényleg ezt használjuk minden olyan technikához, amihez decoupage ragasztó kéne, az a különbség, hogy ez sokkal olcsóbb :D)


Ha kedvet kaptatok feldíszíteni a virágcserepeiteket, akkor hajrá! :) Csak pár perc az egész, és rögtön egész máshogy fog mutatni a lakásban.



Szép hetet kívánok mindenkinek,

Hanga

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése