2014/08/28



Tudom, hogy már nagyon rég nem érkezett felőlem életjel, és így nyáron még arra se tudom fogni ezt a dolgot, hogy a suli miatt nem volt időm... 

Igazából egy csomó időm volt, és talán pont ezért se jutottam el odáig, hogy a blogot is frissítsem. Próbáltam kipihenni az elmúlt tanévet... :P (Jelentem: sikerült, de már csak pár nap, és kezdődik egy újabb félév)

Nagyon sokat agyaltam rajta, hogy hogy lehetne ezt jól csinálni (nem úgy, hogy hónapokig semmi hír felőlem), és arra jutottam, hogy ebben az évben megpróbálok mindent bevetni, hogy rendszeresebben legyenek bejegyzések. Lehet, hogy mutatok majd egy csomó olyan alkotást is, amit már régen készítettem, de ti még nem láttátok, viszont azért próbálok több időt fordítani a kreativitásom kiélésére, mint tavaly, úgyhogy remélem tudok majd új dolgokat is mutatni nektek.

Most egyenlőre itt van ez, amit ezen a héten csináltunk egy délután alatt (bár négyen dolgoztunk rajta :D), amíg az öcsém a gimis gólyatáborban volt.

Ez várta, amikor hazajött :) (és nagyon nagyon tetszett neki, főleg, hogy már régóta rágja a fülem, hogy fessek már egy Eiffel tornyot a falára... hát most itt van :))




ilyen lett... :)



Még mielőtt megijednétek, hogy "te jó világ, ezt ti festettétek?", azt elárulom, hogy egy írásvetítővel dolgoztunk, így a képet csak kivetítettük a falra, úgyhogy igazából annyi volt a dolgunk, hogy kifestettük a sötét részeket :)



A másik öcsém is így csinálta meg a saját falát, erről csak facebookon mutattam képet, de ha valakit érdekel, itt megnézheti.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése